Install | <10 |
From 0 Rates | 0 |
Category | Tools |
Size | 3 MB |
Last Update | 2017 June 30 |
Install | <10 |
From 0 Rates | 0 |
Category | Tools |
Size | 3 MB |
Last Update | 2017 June 30 |
نیاز مشتری را بشناسید
یکی از امور مهم در بازاریابی شناخت مشتری است. محصول زمانی به فروش می رسد که نظر مشتری را به خود جلب کند. از این رو شناخت نظر مشتری برای رشد و بقای کارتان اهمیت دارد. عواملی مانند سن، میزان درآمد، موقعیت جغرافیایی و میزان تحصیلات در سلایق افراد تفاوت هایی را ایجاد می کند. مشتری هدف تان را مشخص کنید و با توجه به نیاز او محصول مورد نظر را در اختیارش بگذارید.
مشتری های وفادارتان را نگهدارید
با دادن تخفیف یا امتیازات ویژه به مشتری هایی که وفاداری شان را به شما ثابت کرده اند، قدردانی خود را نشان دهید. چه کسی بیشتر از مشتری وفادار می تواند دیگران را به خرید از شما تشویق کند؟ مطمئن باشید مشتری ها از حق عضویت، امتیاز و تخفیفی که به طور خاص به آنها داده می شود خوشحال شده و این کار یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین روش های بازاریابی است.
قدرت رسانه های اجتماعی را دست کم نگیرید
امروزه اینترنت به سرعت همه چیز را به همه جای جهان می رساند. این قابلیتی است که برای معروف شدن برند ارزشمند است. در هر جایی که بتوان توجه مشتری های هدف را جلب کرد ظاهر شوید و اجازه دهید چشم آنها با نام تان آشنا شود.
از هر رسانه با توجه به مزایایش استفاده کنید. مثلا می توانید از اینستاگرام برای پست تصاویری که از محصولات تان گرفته اید و از ایمیل برای اعلام تخفیف ها استفاده کنید.
بعلاوه از طریق اینترنت می توانید کاملا در دسترس مشتری های تان باشید و این ویژگی باعث تداوم ارتباط شما با آنها می شود.