نصب | +۲۰ هزار |
از ۱۵۴ رأی | ۳.۴ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ |
نصب | +۲۰ هزار |
از ۱۵۴ رأی | ۳.۴ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ |
روش چند حســـي ( مختلط )
روش حل مسئلــــه
روش پـــــروژه اي
شيــــــوه سخنــــــراني
شيوه بازگويـــي
شيـــــوه پــــرسش و پاســـــخ
شيوه تمــــريني
شيـــــوه بحثــــي
شيــــوه نمايشــــي
شيــــوه گـــــردش علمـــــي
استفاده از منابـــــع ديداري و شنيــــداري
الگــــوي كاوشگري به شيوه حقوقي
الگــــوي آموختن كنترل خود
الگــــــــوي ايفاي نقش
روش كارگاهـــــــي
مرحله درسي كوتاه و فشرده:
الگـــــوي دريافت مفهـــــوم
مــــراحل تدريس الگوي تفكر استقرايــــي عبارتند از:
الگـــوي پيش سازمـــان دهنـــده
الگوي يادسپاري
الگوي رشد عقلي
الگوي كاوشگري علمي
الـگــــوي تدريس غيـــــر مستقيم
الگــــوي آگاهي يابي
الگـــــوي ديــــدار در كــــلاس درس
الگــــوي پــــژوهش گـــروهي ( تفحص گــــروهي )
الگـــوي آمــــوزش براي رشد مفهــــوم و مهـــارت
ادغام روش ها، بهترین الگوی آموزش
روش تدریس
تعریف روش:
تقسیم بندی روش تدریس :
چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس وجود دارد كه عبارتند از :
روش چند حســـی ( مختلط )
روش حل مسئلــــه
روش پـــــروژه ای
شیــــــوه سخنــــــرانی
شیـــــوه پــــرسش و پاســـــخ
شیـــــوه بحثــــی
شیــــوه نمایشــــی
شیــــوه گـــــردش علمـــــی
استفاده از منابـــــع دیداری و شنیــــداری
الگــــوی كاوشگری به شیوه حقوقی
الگــــوی آموختن كنترل خود
روش كارگاهـــــــی
مرحله درسی كوتاه و فشرده:
الگـــــوی دریافت مفهـــــوم
مــــراحل تدریس الگوی تفكر استقرایــــی عبارتند از:
الگـــوی پیش سازمـــان دهنـــده
الگوی یادسپاری
الگوی رشد عقلی
الگوی كاوشگری علمی
الـگــــوی تدریس غیـــــر مستقیم
الگـــــوی دیــــدار در كــــلاس درس
الگــــوی پــــژوهش گـــروهی ( تفحص گــــروهی )
الگـــوی یادگیـــــــری در حد تسلط آمـــــــوزش مستقیـــم
الگـــوی آمــــوزش برای رشد مفهــــوم و مهـــارت
روش های نوین تدریس زبان فارسی در ابتدایی
روش هاي نوين در تدريس ادبيات فارسي دوره ي .
هدف هاي كلي برنامه ي اموزشي زبان فارسي در دوره ي ابتدايي
بحث : روش هاي نوين تدريس زبان وادبيات فارسي
مراحل اجراي الگو همياري
و...