The Digikala Application is a store in your pocket, and not just any store. This store provides a wide range of products with the ability to surf through all of them, compare them, and then shop online. The professional reviews available on the application give you an insight into a product and all its details. These reviews assure a preserved purchase while allowing you to use the services of Iran’s biggest online store.
The Digikala Application offers a numerous number of products categorized into different groups. Categories like Digital products, Cosmetics, Home Supplies, Clothing, Toys, Arts and Leisure, etc. These are a few of Digikala’s divisions. Moreover, the most recent group of products that Digikala has added to its fantastic online shop is the Fast-Moving Consumer Goods group, also known as FMCG. This category alongside other categories of Digikala offer almost everything you need.
The Digikala Application acquaints you on the new sales and special offers, as well as discounts or particular vouchers by sending notifications. The payment process might be a concern to costumers, yet the Digikala Application always provides more than one payment option. You can pay cash on delivery, or online.
The Delivery process is another challenging part for online shopping; however, Digikala ensures a safe and fast delivery to the extent that the FMCG products will be delivered to the customer under 3 hours.
The Digikala Application is available for both Android and iOS users.
چگونه میتوانیم از خدمات ارسال محصول رایگان استفاده کنیم؟
اگر مجموع قیمت سفارشتان بالاتر از 500هزار تومان باشد، میتوانید از خدمات ارسال رایگان دیجیکالا استفاده کنید. اعضای دیجیپلاس هم به ازای هر ماه که از عضویتشان بگذرد، میتوانند از چهار مرتبه ارسال رایگان برای سفارشهای عادی کمتر از 500هزار تومان خود بهرهمند شوند.
آیا میتوانیم کالای آسیبدیده را مرجوع کنیم؟
البته! اگر از مشتریان عادی هستید، تا یک هفته فرصت دارید برای مرجوعی کالا اقدام کنید. اگر از مشتریان پلاس هستید نیز تا یک ماه فرصت دارید درخواست مرجوعی خود را اعلام کنید. اگر هم کالایتان آسیبدیده است و درخواست تعویض دارید، تا ۲۴ ساعت پس از اینکه کالا را دریافت کردید، باید فرم درخواست مرجوعی را پُر کنید یا با کارشناسان دیجیکالا تماس بگیرید.
امکان خرید از دیجی کالا به صورت قسطی وجود دارد؟
خوشبختانه بله. اگر خریدتان کمتر از ۲۰ میلیون تومان است، میتوانید کالایتان را خریداری کنید و مبلغ آن را طی بازپرداخت ششماهه، نهماهه یا دوازدهماهه بهصورت اقساطی پرداخت کنید.
چگونه میتوانیم از کیفیت کالای مورد نظرمان مطمئن شویم؟
اگر کالای مورد نظرتان را چند فروشنده به فروش میرسانند، میتوانید امتیاز هرکدام را بررسی کنید و نظرات دیگر خریداران را درباره آنها بخوانید. برای بهترین تجربه خرید توصیه میکنیم کالای مورد نظرتان را از فروشندگان برگزیده هر کالا خریداری کنید.
چرا برای یک کالای یکسان، قیمتهای متفاوتی درج شده است؟
دیجیکالا این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده تا بتوانند محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانند. تفاوت در قیمت کالاها به دلیل تفاوت در قیمتگذاری این فروشندگان است.
کالایی که از فروشنده سفارش دادهایم، چند روز بعد به دستمان میرسد؟
بستگی به زمان تحویل فروشنده دارد که قبل از سفارش برایتان نمایش داده میشود. زمانی که سفارشتان را نهایی میکنید نیز میتوانید زمان ارسال را انتخاب کنید. دی جی کالا همیشه تلاش میکند تا کالاها در اسرع وقت به دست شما برسند.
آیا میتوانیم محصولات خود را در برنامه دیجیکالا به فروش برسانیم؟
البته! اگر فروشنده حقیقی هستید، تنها با کد ملی خود میتوانید ثبتنام کنید و مدارکتان را برای ثبت بهعنوان فروشنده ارسال کنید. کارشناسان دیجیکالا پس از بررسی مدارکتان، با شما تماس میگیرند و شما را در این مسیر راهنمایی میکنند.
امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن دیجی کالا از بازار وجود دارد؟
بله؛ همیشه میتوانید آخرین نسخه این اپ اندرویدی را از بازار بروزرسانی کنید.